Člen APEK logo

 

EET - Elektronická Evidence Tržeb 

PODLE ZÁKONA O EVIDENCI TRŽEB JE PRODÁVAJÍCÍ POVINEN VYSTAVIT KUPUJÍCÍMU ÚČTENKU. ZÁROVEŇ JE POVINEN ZAEVIDOVAT PŘIJATOU TRŽBU U SPRÁVCE DANĚ ON-LINE; V PŘÍPADĚ TECHNICKÉHO VÝPADKU PAK NEJPOZDĚJI DO 48 HODIN.

Podporuje mojeID IN TIME
 

Zboží v AKCI

Nyní za: 390,00 Kč (15,60 €)
do košíku:
Nyní za: 25,00 Kč (1,00 €)
do košíku:
Nyní za: 360,00 Kč (14,40 €)
do košíku:

Nejprodávanější

Nyní za: 359,00 Kč (14,36 €)
do košíku:
Nyní za: 89,00 Kč (3,56 €)
do košíku:
Nyní za: 100,00 Kč (4,00 €)
do košíku:

Novinky

arr3CD Jany Demeterové - již v prodejiPřipravili jme pro vás CD Jany Demeterové - Harmonické vztahy Nana webu www.vedmy.cz si jej u nás... arr3Světlo proti temnotě - již v prodejiPřipravili jme pro vás CD s rituály Markéty Steinbergerové a od 9.2. Nana webu www.vedmy.cz si jej u... arr3Cibulové slupkyCibulový ZÁZRAK Vyhazujete slupky z cibule? Děláte chybu, je to hotový poklad! Cibuli používáme na...

Anketa

Jaký způsobem příjmu sledujete pořad Vědmy radí ?

Satelitem Satelitem 24% Pozemním vysíláním DVB-T Pozemním vysíláním DVB-T 29% Kabelovou televizí Kabelovou televizí 21% Internetovým vysíláním Internetovým vysíláním 26%

Kontakty

TipTV production s.r.o.
Podedvorská 28
198 00 Praha 9 Kyje
tel: +420 226 200 333
eshop(a)vedmy.cz
IČ 014 41 558
DIČ: CZ01441558

Věštby ON-LINE
Věštby ON-LINE

 

 
 

 

Věštci jsou schopni Vám pomoci po celý den. Podmínky volání na linku:

ČR: 906 70 40 30 - 70Kč/1min.(vč. DPH) SK: 0900 71 28 88 - 2€/1min.(vč.DPH)

“Pepík Vanessa kód 38
Lení María kód 53 Helena KÓD 63
Rufina kód 59 MÍNA kód 58
“SABRINA Karolína kód 56
Podmínky Volání na zpoplatněné linky

Podmínky Volání na zpoplatněné linky
Telefonní ezoterické služby

1.) Ezoterické služby po telefonu (dále jen: Služby) poskytuje: Můj osud s.r.o., sídlem Praha, Podlišovská 1284, 19800

(dále jen: Poskytovatel služby) zavoláním na číslo se zvýšenou sazbou, která je uvedena níže v těchto podmínkách a dále v níže uvedeném televizním pořadu, na webových stránkách služby případně v jiných médiích. Výška ceny hovoru pro volání do živého vysílání je uvedena v televizním pořadu a v těchto podmínkách níže. Poskytovatel v inzerátech a jiné reklamě vždy jasně uvádí cenu volání. Televizní pořad je vysílán po názvem Jasnovize na televizní stanici ABC TV a na všech dalších stanicích a a médiích které šíří tento pořad.

2.) Telefonické poradenství věštců fungující na principu 24hodin/7dni v týdnu je jednou ze součástí pořadu a diváci, kteří nebyli připojení do televizního pořadu, mohou být přepojeni do systému telefonického věštění fungujícího 24 hodin denně a na jejich dotazy odpoví věštci.

3.) Volání do živého televizního pořadu je z České republiky přístupné zavoláním na 906 70 40 30, cena hovoru je 70Kč vč. DPH za každou jednu započatou minutu spojení. Volání do živého televizního pořadu je ze Slovenské republiky přístupné zavoláním na 0900 71 28 88, cena hovoru je 2€ vč. DPH za každou jednu započatou minutu spojení.V rámci televizního pořadu odpovídá věštec na otázky volajícího během televizního pořadu. Přístupová čísla ke službě nadále jen jako LINKY.

3a.) Pro volání je možné rovněž využít předplacené (kreditové) volání. Toto volání je zpoplatněno sumou 50 kreditů za každou jednu započatou minutu spojení. Číslo pro kreditní volání je 22 33 44 777. Toto volání je dostupné i ze Slovenské republiky přidáním mezinárodní předvolby +420. Pro volání ze Slovenska je číslo +420 22 33 44 777. Cena pro zahraničí je 1EURO = 25 kreditů. Kredit je možné zakoupit na eshopu www.jasnovize.cz, nebo na infolince 226 200 333. Při prvním volání obdrží volající 500 kreditů, které může využít k volání do studia i na linky. Zdarma přidělený kredit může být bez náhrady zrušen, pokud při jeho využívání nebude volající respektovat tyto obchodní podmínky.

4.) 24 / 7 služba s věštěním poskytovatele služeb po telefonu (tj. nikoliv živé vysílání) je rovněž přístupná zavoláním na LINKY. Tato služba, která může být rovněž inzerována v pořadu, se provozuje na 24 / 7 základu. Volající si mohou vybrat z bohatého množství věštců přihlášených ke službě v době hovoru. Je-li zvolen věštec, který zrovna hovoří s jiným volajícím, volající je přepojen na aktuálně volného jiného věštce nebo opakovat volání později. Úhrada za volání na LINKY hradí po celou dobu spojení.

5.) Zákazník souhlasí s tím, že Poskytovatel služby má právo na nahrání rozhovoru Zákazníka s věštci a s operátory. Zvukové nahrávky může Poskytovatel služby použít následujícími způsoby:

přehrání, zveřejnění, reprodukce, šíření (i pro reklamní účely), jiná použití.

Poskytovatel služby má právo na využití všech zvukových nahrávek za marketingovými a obchodními účely. Výdělek pocházející z těchto činností náleží jedině a výhradně Poskytovateli služby.

6.) Použitím služby uživatel (dále jen: Zákazník) přijímá podmínky a zavazuje se zaplatit cenu volání. Cena služby bude vyúčtována příslušným telekomunikačním operátorem jako poplatek na telefonním účtu spotřebitele a bude vybrána operátorem zákazníka. Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že prodlení s platbou nebo nezaplacení ceny služby může mít za následek omezení spotřebitelského přístupu k této službě, jakož i omezení a různá opatření od svého telekomunikačního operátora.

7.) Volající, který chce využít možnosti přepojení do studia, je přepojován v souladu s dramaturgií Pořadu. Je-li zájemců o spojení do studia více, je přepojen pouze jeden z nich. Šance na přepojení do studia je nezávislá na délce i počtu volání. Dramaturg pořadu má možnost před přepojením do studia nejprve s volajícím uskutečnit pohovor, během kterého zjistí způsobilost volajícího na přepojení do studia. Ukončen hovor bude zejména se zájemci, kteří se v rámci pohovoru jeví mladší 18 let nebo kteří jsou vulgární nebo kteří v rámci pohovoru se jeví pod vlivem návykových látek. Zákazníci jsou výslovně upozorněni, že mohou na telefonní lince čekat delší čas z důvodu více volajících. Zákazníci jsou výslovně upozorněni, že často budou na telefonní lince čekat i přesto, že věštec nebude s žádným zákazníkem hovořit. Důvodem je zejména vyřizování pohovorů jiných volajících s dramaturgem pořadu. Zákazníci jsou výslovně upozorněni písemně na obrazovce, že po celou dobu spojení bude účtována shora uvedená cena hovoru.

8.) V zájmu zamezení podvodům, akceptujeme zpravidla maximálně 300 hovorů denně z jednoho telefonního čísla do živého televizního pořadu. Další pokusy mohou být odmítnuty a nebudou v takovém případě účtovány. Volající samozřejmě mohou volat znovu při dalším vysílání pořadu.

9.) Při volání do živého televizního pořadu, se spotřebitel zavazuje zdržovat se takových prohlášení, která by se (a) označila za přímou nebo nepřímou, otevřenou nebo skrytou reklamu na produkty a služby, (b) jsou hanlivá nebo negativní na služby a jejich kvalitu; (c) která by podporovala či zneužívala politické a veřejné organizace, názory či osobnosti, (e), mohla být považována za porušení náboženského či jiného přesvědčení, (e) nesplňují obecně očekávané normy morálky nebo právních předpisů nebo (f) která nejsou spojena se Službou, nebo jsou v rozporu s obsahem a účelem služby. Zákazníci při porušení tohoto ustanovení mohou být vyloučeni z používání Služby s okamžitou platností.

10.) Poskytovatel služby nenese žádnou odpovědnost za prohlášení, poradenství nebo další informace, které poskytli věštci. Všechny takové informace nebo rady mohou být použity zákazníkem pouze na jeho zodpovědnost.

11.) Využívání služby automaticky znamená přijetí těchto podmínek. Při použití služby zákazník dává výslovný souhlas s tím, že poskytovatel služby může použít jeho údaje pro účely přímého marketingu (tedy například, ale nikoli výhradně, SMS, e-mail nebo telefonní kontakt) na podporu produktů a služeb pro služby Poskytovatele nebo jeho obchodních partnerů. Osobní data jsou spravovány firmou TipTV production s.r.o.

12.) Zákazníci mohou provádět reklamace zaslané na adresu Poskytovatele služby, nebo na email: info@tiptv.cz Reklamace musí být zaslány nejpozději do 30 dnů ode dne vysílání pořadu, resp. od uskutečnění hovoru, jinak zákazník ztrácí právo na jejich uplatnění.

13.) Provozovatel služby operuje telefonní linku zákazníkům na podporu služby přístupné na 24 / 7 základě na čísle +420226200333 a korespondenční adrese Poskytovatele služby. Služba zákazníkům neposkytuje přístup ke 24/7 službě, jejím cílem je přijímat dotazy zákazníků a případné reklamace.

14.) Tyto podmínky jsou vydány v souladu s Obecnými doporučeními pro poskytování Audiotexových služeb a tyto podmínky jsou zveřejněny na internetové stránce https://www.vedmy.cz/Vestby-ON-LINE-a5_0.htm

15.) Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli tyto podmínky změnit. V takovémto případě pozbývá účinnosti předcházející znění podmínek a provoz na linkách se řídí novým zněním podmínek.

16.) Poskytovatel služby si vyhrazuje právo pozastavit nebo ukončit kdykoliv tyto služby.